Menüpontok

Pályázati felhívás - Kommunikációs Igazgató

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

A Magyar Paralimpiai Bizottság

pályázatot hirdet

 

KOMMUNIKÁCIÓS IGAZGATÓI

pozíciójának betöltésére.

 

A Magyar Paralimpiai Bizottság (MPB) kommunikációs igazgatójának feladata:

az MPB kommunikációs tevékenységének irányítása és szervezése;

az MPB és a fogyatékos sportolók médiamegjelenéseinek szervezése;

az MPB weboldalának és közösségi felületeinek naprakész karbantartása;

a fogyatékos sport versenyekhez kapcsolódó média kommunikáció megszervezése;

az MPB eseményeinek szervezésével, lebonyolításával, kommunikációjával kapcsolatos feladatok ellátása;

folyamatos kapcsolattartás a hazai és nemzetközi partnerek kommunikációs stábjaival;

a Paralimpiai Játékokkal kapcsolatos média kommunikáció megszervezése és lebonyolítása,  a paralimpiai press attache feladatok ellátása;

a Magyar Paralimpiai Csapat megjelenésének erősítése.

 

A kommunikációs igazgatói pozíció betöltéséhez szükséges elvárások:

  • felsőfokú végzettség;
  • kommunikációs területen szerzett tapasztalat;
  • angol nyelv ismerete;
  • büntetlen előélet.

 

A kommunikációs igazgatói pozíció betöltéséhez előnyt jelent:

  • a sport területén szerzett munkatapasztalat;
  • a fogyatékosok sportjában szerzett tapasztalat.

 

Érvényes pályázathoz az alábbi dokumentumok benyújtása szükséges:

  • fényképes szakmai önéletrajz (maximum egy oldal terjedelemben);
  • vezetői elképzelések (maximum két oldal terjedelemben, lényegretörően)
  • fizetési igény megjelölése;
  • erkölcsi bizonyítvány.

 

A pályázat beadásának határideje: 2020. január 23., csütörtök éjfél.

 

A pályázat beadásának módja: a pályázatokat kizárólag elektronikus úton, pdf formátumban kérjük megküldeni a hr@hparalimpia.hu e-mail címre.

 

AZ MPB kommunikációs igazgatói pozíciójának betöltése legkorábban 2020. február 1-től lehetséges.

Következő események