Átadták a Procter & Gamble kampányának több, mint húszmillió forint összegű adományát a paralimpikonok fizioterápiás kezeléseinek támogatására. A Mindennapok Bajnokai elnevezésű program júliustól szeptemberig zajlott az ország szinte valamennyi kiskereskedelmi hálózatában azzal a céllal, hogy a magyar paralimpikonok fizioterápiás kezeléseit támogassa a Magyar Paralimpiai Bizottságon keresztül, valamint felhívja a figyelmet a parasportolók nagyszerű teljesítményére.
Nemcsak az idei paralimpiai játékok zárultak nagyszerű eredményekkel, hanem A Mindennapok Bajnokai elnevezésű kampány is, amelynek nagykövete Hajmási Éva paralimpiai ezüst- és bronzérmes, világ- és hatszoros Európa-bajnok tőr- és kardvívó volt. Emellett aktívan részt vett a kampányban Kiss Péter Pál kétszeres paralimpiai bajnok, négyszeres világ- és Európa-bajnok kajakozó is.
A program eredménye minden várakozást és előzetes tervet felülmúlt: a kampányban részt vevő termékek eladásából a P&G összesen 20 796 420 forint összegű adományt gyűjtött, majd nyújtott át a Magyar Paralimpiai Bizottság képviselőinek egy szűk körű eseményen a vállalat budapesti központjában. Az összegyűlt adományt a Bizottság a magyar paralimpikonok fizioterápiás kezeléseire fordítja majd.
Hajmási Éva felelevenítette, mennyire megtisztelő s egyben különleges élmény volt számára, mikor a kampány arcaként különböző felületeken meglátta az őt ábrázoló reklámokat, vagy épp ismerősei küldték el neki, hogy találkoztak a fotójával. „Nagy megtiszteltetés, hogy én képviselhettem a magyar paralimpikonokat ebben a nagyszerű kezdeményezésben. Eddig még sosem tapasztaltam ilyen szintű figyelmet, és szinte el sem hiszem, hogy ekkora összegű adományt sikerült összegyűjteni” - mondta boldogan.
„Öröm és büszkeség számunkra, hogy egy olyan jelentős vállalat, mint a Procter&Gamble Magyarország értéket látott a parasportban, és mellénk állt a párizsi paralimpia előtt – fejezte ki köszönetét Szabó László, a Magyar Paralimpiai Bizottság elnöke - „A vállalat támogatásának egy része mérhető csak pénzben, amit ezúton is köszönünk, hiszen egy évre biztosítja a sportolóink fizioterápiás kezeléseit, amelyek nem csupán a teljesítmény fokozása, de a sérülések elkerülése és a regeneráció szempontjából is létfontosságúak. A másik része – a figyelem és az elismerés, ami a kampány révén a paralimpikonjainkra szegeződött - felbecsülhetetlen értékű számunkra” – értékelt a sportvezető.
„Nagy örömmel adtuk át ezt az összeget a Magyar Paralimpiai Bizottságnak, és büszkén mondhatom, hogy az idei volt a legsikeresebb jótékonysági programunk” – tette hozzá Montague-Katus Adrienn, a Procter&Gamble közép-európai kereskedelmi marketing igazgatója. Emlékeztetett rá, hogy a vállalat nemzetközi szinten 2012 óta hivatalos támogatója az olimpiai és paralimpiai játékoknak, a magyar piacon is több alkalommal szerveztek hasonló kampányt. Egyúttal megköszönte minden kereskedelmi és együttműködő partnernek, a média képviselőinek és a vásárlóknak, hogy segítették sikerre vinni A Mindennapok Bajnokai programot. „Duplán is szurkoltunk a kampány időszaka alatt, egyrészt a sportolók sikeres szerepléséért a paralimpiai játékokon, másrészt pedig a lehető legnagyobb összegű adomány összegyűjtéséért. Ez egy igazán nagy közös összefogás eredménye, amire mindannyian büszkék lehetünk.” - mondta.
A Mindennapok Bajnokai kampányról bővebben: www.everydayme.hu/parasport