Menüpontok

Elismerést kapott a Seyu CSR a magyar paralimpikonok népszerűsítéséért

A Magyar Marketing Szövetség gyémánt díjjal jutalmazta a Seyu-t társadalmi témában nyújtott kiemelkedő teljesítményért. A kampány célja az volt, hogy a Paralimpiát népszerűsítse és szorosabb kapcsolatot építsen a paralimpikonok és a szurkolók között.

A Magyar Paralimpiai Bizottsággal karöltve, a Startup Campus és a SportTech Hungary Program hozzájárulásával egy olyan kampány jött létre, amely a Paralimpiára és a magyar parasportolók teljesítményére hívta fel a figyelmet, közelebb hozva őket a nézőkhöz.

Annak ellenére, hogy a szurkolók nem lehettek személyesen jelen, mégis sikerült lehetőséget teremteni számukra, hogy kifejezhessék támogatásukat kedvenc sportolóik felé.

A Seyu megoldásán keresztül a szurkolók a verseny során motiváló üzenetekkel ellátott fotókat küldhettek, hogy paralimpikonjainkat bíztassák. A képek több digitális felületen is megjelentek, egyrészt az aktivitást támogató szervezetek és a Seyu saját közösségi média felületein, továbbá maguk a szurkolók is megoszthatták elkészült fotóikat, ezzel is mutatva a szurkolás örömét.

Több tízezer felhasználót sikerült így megszólítani: a Seyu saját felületein több mint 80.000 elérést ért el, amelyet a Magyar Paralimpiai Csapat oldalán további 33.000 elérés egészített ki, így innovatív módon hívták fel a magyar nézők figyelmét az eseményre és nyújtottak maradandó élményt számukra.

A ’Seyu - Együtt a győzelemért!’ egy olyan technológiai megoldás a sportrajongók számára, amely lehetőséget ad a kedvenc csapat vagy játékos motiválására a világ bármely pontjáról. A cég a partnerek már meglévő IT-infrastruktúráját használja annak érdekében, hogy a rajongók szerte a világon, egy moderált csatornán keresztül képeket posztolhassanak a stadionok LED és egyéb digitális felületeire a sportesemények ideje alatt, majd azokat azonnal megoszthassák a közösségi médiában brandingelt keretekkel.

Forrás: Seyu